دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| ببرهای مازندران آماده رویارویی با امواج آبی/ نساجی به الهلال رسید

لیگ قهرمانان آسیا| ببرهای مازندران آماده رویارویی با امواج آبی  نساجی به الهلال رسید
نساجی ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در جدالی نابرابر میزبان الهلال عربستان خواهد بود.
کد خبر : 870879

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، فوتبال باشگاهی ایران یک نماینده دارد که در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان است. نساجی مازندران در حضور ۵۰ هزار تماشاگر از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نماینده سعودی می‌رود.

الهلال در هفته اول بازی‌ها در خانه غافلگیر شد و در آخرین لحظات وقت تلف شده از شکست برابر نوبهار ازبکستان گریخت. پرافتخارترین تیم آسیا که این فصل یکی از مدعیان جدی قهرمانی شمرده می‌شود با ترکیبی از بهترین بازیکنان و کادرفنی قدرتمند به دنبال آن است تا نتایجی متفاوت را در لیگ قهرمانان و رقابت‌های داخلی کسب کند.  

هدایت الهلال بر عهده خورخه خسوس پرتغالی است. سرمربی مطرحی که هدایت تیم‌های فلامینگوی برزیل، بنفیکای پرتغال و فنرباغچه ترکیه را بر عهده داشته و تیمش صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی است. نیمار مطرح‌ترین ستاره «امواج آبی» (لقب الهلال) است. یاسین بونو دروازه‌بان آماده مراکش در جام جهانی قطر، کالیو کولیبالی مدافع مطرح سنگال، سرگئی میلونکوویچ ساویچ و الکساندر میتروویچ ملی‌پوشان کرواسی، روین نوس ملی‌پوش پرتغال و مالکوم و میشل برزیلی دیگر ستاره‌های الهلال هستند. ضمن اینکه یاسر البولاهی، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، محمد کانو، سالم و ناصر الدوساری، محمد البریک، صالح الشهری و سعود عبدالحمید بازیکنان شاخص عربستانی این تیم هستند.

نساجی در گام نخست موفق شد در هند برابر تیم بمبئی سیتی برنده شود و امتیازات کامل این دیدار را کسب کند تا صدرنشین گروه باشد. بدون تردید شاگردان سید مهدی رحمتی برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران حداکثر تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نمایش ممکن را ارائه کند. با این حال جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که بهترین تیم گروه D الهلال است و در روز نخست مقابل نمایش سرسختانه نوبهار دو امتیاز خانگی از دست داد.

فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و احتمال آنکه نساجی بتواند در مصاف با الهلال حتی به حداکثر امتیازات مسابقه برسد وجود دارد. حمایت همه‌جانبه هواداران از نساجی می‌تواند از لحاظ روحی شرایط نماینده کشورمان را بهتر کند و آنچه مهم‌تر است، بزرگ نکردن تیم الهلال در ذهن بازیکنان تیم رحمتی است. موضوعی که می‌تواند کمک کند تا نساجی از میدانی بزرگ دست خالی از زمین خارج نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته